COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, June 28, 2010

Selak Si Salak!


Kat Pasar Payang hari tu... aku terjumpa ngan one of my favourite fruit that iss....



DSC_1713 copy
Buah Salak!

Mahaiii gile weeiii... sekilo RM10 tuk salak madu nie! aku cam dah berbelah bagi dah.. nak beli ker tak.. nak beli ker takk... tak beli cam rasa teringginn bebenorr.. sbb kat KL cam susah jerk nak dpt buah niee... and then en. teman lak cam tak berapa keen nak bagi aku sambar buah salak tu hari tu.... sib baik aku tak preggy.. kalau preggy confirm sentap sebab dia tak bagi... hahahaa... udahnyer... dlm pada dia tak nak belikan tuk aku tuu.... aku senyap2 sendiri pegi beli 1/2 kilo tuk aku sorang jerk.. sbb aku tau my other family members tak makan buah nie! hohohooo banyak rugi woooo sapa2 tak makan buah nie... buah nie bestt! tapi yg jenis madu punyer lah! kalau yg biasa2 tu.. aku rasa aku pun tak lalu kottt.... sbb kelattttt gilerrr! hihihi...


DSC_1715 copy
Nakkk??? :p

Tapi org yg palingg nottyyy sekali ade lah en. teman!! gerammm gilerr aku ngan dia... dlm pada tak bagi aku nak beli buah salak nie hari tu... at lasttt dia lah org yg paling pandai menyelakkk buah2 salak aku tu! bukan mainnnn dia meratahhh nyer korang tau tak! pasai dia nottiii... maka aku pun mogokkk ngan tak kasik dia main 'selak selak' ngan aku tuk beberapa hari! hahahaa... :p

22 comments:

shuhadah Zainol said...

shu pon suke gak buah salak.. dulu masa abah shu keje kaptain bawa boat.. selalu dia wak balik dari atas kapal.. banyak plak tu...

ha.. kalau jeruk salak akak suke x?pon sedap kak.. penang banyak.. mari..mari..mari..

Pepel BoNda AmaNi said...

sedapkan buah salak nie...kita pun dah pesan nan pakcik kita..sebab dia slalu travel ke kelantan .kat sana salak madu banyak....klu nak yang lagi best..salak sabah pehhhhhhhhhhhhh sedap gila sis..buah dia pun besar skit...

InaAchik said...

hahahhaha... x hagak hukuman berat yg jatuhkan kat nuar!

SURIA AMANDA said...

main selak2...amboiii..notty eh akak...

Mimy Hamid said...

hukuman ko tu amat memberatkan...hehe tahan ke encik teman

Asmi Asmidar said...

sedap ker...
masam kn..???

A D I A said...

mil i kalau balik kelantan sure beli kan buah salak ni. dari tak suka jadi suka buah ni. kat kl ni cam susah dapat je kan? ke i yg tak cari hehe.

mrs.ecam said...

hamboi ko...x bek tau berkire ngan laki sndri...kui3...eh aku x mkn la buah salak ni x kire la madu ke hani ke...hihihihi

-anidaothman- said...

hahahha..xlehmen selak-selak...sian en.teman....kepada en.teman harap besabar okesss...;p

NeenaAnuar said...

Shu:
waaaaaaaaaa.. confirm nanti akak ke sana.. shu kene sedia kan buah salak banyak2 tuk akak yer! hehehee... tapi akak lebih suke yg pure camgini tau.. yg jerukk punye kurengggg! hehehee...

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
haa.. tu lah.. en. teman pun kata kat sabah & sarawakk banyak.. lagi besar2 & sedap2 kan! hehee...

NeenaAnuar said...

Iena:
wakakakakakaa... welll! see the legg lerr! ahakkkkk!!! :p

NeenaAnuar said...

Amanda:
kekekekekeke... selak2 lerr syiok! tettttttttt! :p

NeenaAnuar said...

Mimy:
muahahahahaha... sekali sekalaaaa.. biaq padan muke dia! ahakkk!! ;p

NeenaAnuar said...

xkenalmakexchenta:
sedappp sangatt dik! yg madu punyer lah.. kalau yg biasa tu memang tak tahan makann.. sbb kelattt! :D

NeenaAnuar said...

Adia:
ha'ah.. memang kat KL susah arrr nak dpt buah salakkk nieee... I pun kalau kuar dari KL jerk baru jumpa buahh niee!

NeenaAnuar said...

ecam:
hahahaha... sekali sekalaa nak berkiraa... apa salahnyer!! kekekeke..

sedapp weeii!! kalau dpt channn try taww!

NeenaAnuar said...

NiD:
kekekekekeke... memang dia haruss bersabaqq jaa ngan binik dia nie! :p

Unknown said...

me la orgnyer yg tak makan buah salak pelik jer bile org sibuk dok beli buah salak..sampai Mr Y paksa makan pun tak mo..hehe

beb tahan ker brp hari tak main selak2 hehe

nairaariaa said...

akak...denda en.teman tu akak...huuu...sy pom suka buah salak,1 of my favourite fruit la...huu2...selera kite cam sameje..tak tru taw...smula jadi...hehe

NeenaAnuar said...

POSH:
rugi nyer dear... try lerr.. sedap taw....

tahann tak tahan jugak lah! hahahaaha...

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
hahahaa.. ok lah tu.. kite leh geng!!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails