COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, February 10, 2010

Dah Basi 4 Bulan...


Sebelum aku nak create entry yg seterusnyer... adelah lebih baik aku post kan dulu gambar2 yg dah almost 4 months tahap 'kebasian' nyer! Aku memang dah lama sepatotnyer publish gambar2 nie, tapiiii disebabkan gambar2 nie disnap a few weeks before aku gie
Gold Coast trip hari tu i.e. during Hari Raya Puasa tahun lepas, terus biler balik dari obersea... dah sibuk plak bercerita pasal trip tu jer dah gamaknyer... sampaikan terlupa akan pada 'si dia'...


Kat sini ade beberapa fakta yg sesungguhnyer bukan auta...

~ dengan kembang kempis hidung aku nak bagi tau yg gambar2 nie semua di snap kan oleh aku sendiri dengan menggunakan camera DSLR en. teman yg baru sgt2 keluar dari kedai time tu... pendek kata aku testing power skill diri sendiri lah! *jgn risau... tak cantik pun gambar2 yg aku amik tu... tapi 'objek' tu yg membuatkan gambar aku nampak cam CUTE jek*


~ disebabkan gambar2 yg disnap tu hampir memcecah kepada kiraaan ratusan... *sbb aku tak pro amik gambar*, so.. aku pilih yg terbaik di mata aku jerk tu di share kan disini.... gambar selebihnyer bakal di publishkan di FaceBook!


~ niat dihati nak lar buat editing sikit2 pada gambar2 'kurang pro' yg telah aku snap kan nie... tapi disebabkan ianyer terlalu banyak.. naik tak lalu lak aku nak buat editing tu... maka aku post saja 'raw material' nyer disini....


OK dah... jom layan gambar2 nie yerr... sapa2 yg tengah stress tu sgt2 digalakkan tuk menikmati gambar2 dibawah nie yer... insyallah stress korang akan hilang... sbb aku sendiri kalau tengah stress... gambar2 nie lah yg aku hadap.... teruss sejuk hati... hihi....


V


V


V




DSC_0653


DSC_0670



DSC_0671


DSC_0672



DSC_0693


DSC_0695


DSC_0697


DSC_0699


DSC_0706


DSC_0708


DSC_0715


DSC_0720


DSC_0723



DSC_0728



DSC_0977


DSC_0983



DSC_0989



DSC_1025


DSC_1046


DSC_1089
Amacam?? Chomel tak saya??
Saya lah..... NOR ELLYSYA ASYIRA!

Panggilan manja... Ellysya or Icha!





DSC_1209
Icha & Untie Nin yg cute jugak! *:p*
Nanti Untie Nin akan memperkenalkan saya dengan lebih lanjut di entry yg akan dtg yer... ;)

12 comments:

Unknown said...

mmg comel lak budak ni cam auntie neena gak hehe

tak sabar nak tunggu next photo hehe

hasifi b hasnan said...

cute gler... hehe.. anak sdare kak kew..

Suki Cida said...

aisemen kejap nya dia membesar... wakakak... ni gambar 4 bulan lepas ye??? ha ha ha... tetiba ku teringat la insiden gambar budak ni yang hang janji nak cerita tukan??? what taking u so long beb... eh ke dah cerita???

NeenaAnuar said...

POSH76:
wahhh.. *blushing* thanks untie posh! untie pun comel gak.. :))

NeenaAnuar said...

sipisenan:
hehehe.. yer dik!

NeenaAnuar said...

Cida:
tu lar.. cepat tol masa berlalu..

hehehe... ha'ah.. nie lar budak nyer yg aku janji nak cerita kan dulu tu... tak penah citer pun lagi since ever that entry.. nie baru nak bercerita lar nie.. memang ku lembap kan? hahaha.. apa pun sesungguhnyer dia adelah anak buah aku.. and bukan lah anak aku.. I just wish 1 day my baby will be cute as cute as Ellysya! :D

Lady of Leisure said...

comel sungguh budak ni... geram tgk gigi dia baru nak tumbuh tu... cute mcm aunty neena.. hehe

Nur Irfan Juezrie said...

akak!! icha cute sgt! tak sabar nk ada baby gurl laks! ahaks!!

Deqna said...

masa ni gigi dia baru bape batang. masa hari tu visit ko dah byk batang jugaklah kan.. cpt jer kan..

meh tgk lama2 si comel ni mana tau terkenan ke kan..

NeenaAnuar said...

Lady:
alalalala... blusin blushing dah untie neena nie ha... hahaha...

NeenaAnuar said...

Jue:
hehehe.. confirm baby jue pun cute cam jue jugak! :D

NeenaAnuar said...

rasanyer time nie baru 4 batang kot.. ha'ah time dia dtg kat PMC hari tu dah banyak dah gigi dia.. ye lah dah almost 4 months kann.. haruslah dah bertambah gigi dia.. hehehhehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails