COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, October 26, 2009

Sea World @ Jet Rescue & Cock Screw Rides!

Kalau dah kat taman tema... tak sah kalau tak naik dia punyer rides kannnn... so kat sea world nie pun ade rides2 yg agak mengancamm gak larr... rides yg pertama aku naik adelahhh...


Jet Rescue!


Are u ready???



Here we gooo!!!


Siap kuar2 air lagi nih!



Huuuuuuuuuuu.... giler laju rides nih!



Ala2 naik jet ski lar rides nie!



Korang leh ker detect aku kat mana?



Yeay!!
Best... bestt....



Pasan tak gambar nie lain dari yg kat atas tadi...
Tu menunjukkan yg aku 2 kali rides nie....
bestttt wooo... giler syok....
Pakat kata nak kene beratur jer yg buat aku tak naik tuk kali ketiga dah..
Hahahaa... kalau tak confirm aku naik lagi... ahaks!!



Ok now aku naik rides lain lak!



Sempat lagi wat piece tuuu...


Wowooowohhhooooooo!!


Best gak lar cock screw niee...
Lebih kurang cam kat Genting gak lar...
Nama pun dah sama kannn...



Aku reallly enjoy yg Jet Rescue tu more than Cock Screw.... it was really fun! lagi pun jet rescue tu merupakan rides yg paling latest kat dlm taman tema tuu...

Aku naik sorang??? yeeeeeeeeeeaaaa..... En. Teman tukang amik gambo larrr.. kalau tak, sapa lak yg amik gambo2 aku nie kan.... kan aku dah bilang berulang-ulang kali... En. Teman ade penyakit kegayatan.. so, idok lar dia naik rides2 disitu yerr... :D

6 comments:

Norlida said...

huiyo.. berani nye ida.. kalau ida naik confirm nangis nk turun.. ooo tidak sama sekali.. kegayatan ku amat teruk.. flat 5tingkat dah gigil..

Cik Yayang said...

Cik Yayang faham,En.Teman tu tak naik sbb nya nk tolong ambik gmbr Neena..nnti takde siapa nk ambik gmbr Neena, tak gitu, En.Teman yer? :p

NeenaAnuar said...

lidasyah:
hihihihi.. kalau ade masalah gayat memang agak susah nak naik rides2 camnie...

Cik Yayang:
hahahaa... sila jawab yerrr En. Teman?? tak der maknenyer lah! tu alasan yg agak2 kurang munasabah tuu.. hihihihi...

Deqna said...

fuh sampai naik dua kali.. ko memang berani lah...kalau aku berani2 gaklah.. tapi takut tetap ada.. biasanya kena paksa ngan shah baru aku naik gak.. kalau tak.. takdelah..

ok gak nuar tak naik.. dapatlah dia snap gambar ko kan..

nasaoji said...

rugi..rugi en teman sakit gayat!..

NeenaAnuar said...

Deqna:
aku nie masalahnyer tu sometimes adelah terlebeyy berani... hihihi...
Memang itulah alasan dia yg paling logik sekali! ahaks!!

nasaoji:
haa.. rugi kan?? hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails