COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 25, 2009

2... 2.... 2...



Apa yg 2.... 2.... 2... nie??

Takkkk.... aku just nak bagi tau lar... since blog aku nie kan dah jadik milik oleh 2 org... i.e. Me & Hubby Bay-Bee ku tuu.... makanyerrr... anda2 semua harus lah memberi perhatian kepada 2 perkara ini yerr...


Entry!



Kalau Declared by NeenaAnuar tu... maknenyer aku lar yg buat entry tu!




Haa.. kalau declared by TemanAnuar nie pulak... makanyer sapa lagi kalau bukan 'Teman' org perak kite tue lar... Hubby Bay-Bee ku tuuu...


Ini memudahkan korang men-differentiate-kan antara entry aku & entry si nuar.... sbb si cida dah ckp kat aku yg ade ketikanyer dia terconfius sudaaaa ngan blog aku nie... hehehehe.. ye lar kann... al-maklum lar... laki aku tu skg nie biler mood dia tetiba dtg menerjahh, tup2 nak update blog aku niee... so, tu yg aku create 2 author niee senang tuk korang differentiatekan.... tapi kalau korang pandai larr.. aku rasa korang leh agak kot yg mana penulisan aku & yg mana penulisan Nuar... kalau aku nyer penulisan kann agak panjang berjela & also very straight to the point jerr.. so, tak der sgt lar unsur2 lawak niee.... tapi kalau Nuar nyer penulisan... harus ade unsur2 lawak tuuu... betol tak?? hehhehehehe...



Photo's Tag!



OK.. gambar pun camtuh gak... almaklum lah org tue dah pakai camera D90... so dah ade tagging badge sendiri tuk gambar2 dia... so tuk mengelakkan ke konfiuskan gakk.. coz yg nie si Lidasyah lak yg tanyer aku.... "semua2 gambar tu dari camera baru ker?"... so bagi memudahkan korang meng-differentiate-kan mana gambar2 dari camera HP aku & mana lak gambar2 dari Nuar ngan camera Pro nyer tuu.... camgini yerr...



Haa... yg nie dari camera HP aku!




Yg nie lak dari Nuar with D90!



Tapi kan... kata kan lah biler korang tengok tetiba jer gambar yg aku tangkap ngan camera HP aku tu secantik D90 laki aku tuuu... hahahhaa... makanyer tak perlu lar aku susah2 nak guna D90 tuu.... memang terbukti yg camera HP aku nie sehebat DSLR gak! ahaks!!


p/s : alamak.. aku tak citer lagi kan pasal HP aku niee... errmmmm...

5 comments:

Suki Cida said...

yehhhh suke tul... mengikut citarasa pembaca... wakakakak... baguih baguih... harap lepas ni tak ada yang kompus eh

Deqna said...

nampaknya blog sudah berkongsi sepenuhnya..

majulah blog utk negara..hehee

Pepel BoNda AmaNi said...

maju..selamat maju jaya...sis...

Norlida said...

wah sudah berkongsi hobi.. bagus ni.. should i bring my hubby in??? hahahha ...

hehe thanks for the info neena..

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
yerr.. diharap tak conpius2 lagi yerr... hehehe..

Deqna:
gituh lah gamaknyer frenn... yerr.. marilah kite berbloggin tuk negara.. wakaakakaka..

Purplelicious:
TQ Sis! :D

lidasyah:
yeahh.. why not! u shud if he's interested too!

no worries dear.. u're most welcome! :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails