COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 16, 2009

A lagi?

tak abis2 lagi aku ngan huruf A nie ha... hehehehee...

aku sebelum2 nie tak der lar minat sgt nak tengok siapa juara American Idol since dari 1st season lagi.. dan aku pun tak pernah lar ade peserta favourite dari musim2 yg lepas... TAPI... tuk season 8 nih.. entah camner aku leh "ter ada" peserta favourite lar pulaks! yeeeAaa.. Nama nyer tetap bermula dari A yerr... ADAM LAMBERT!! aku suka dia bukan sebab nama dia bermula dari A yerr.. kalau korang ingat camtuh.. sorry yek.. salah tuh...

actually mula2 aku tengok dia aku memang tak minat langsung tau! sbb first impression aku tengok dia nie cam mamat2 punk jer.. aku tak suka .. lagi lar dia pakai celak bagai... tapi biler dia start buat performance since 1st week.. aku macam terpukar lar ngan suara dia... persembahan dia... aura yg dia miliki... dan jugak bakat yg dia ade... suara dia pada aku amat unik!! sbb dia boleh menyanyi bukak mulut macam menjerit.. tapi biler nyanyi.. tak menjerit pun bunyi nyer.. paham ker??? hehehehe...

setiap kali dia buat persembahan mesti aku akan ade "Gooossee Buummss".. meremang bulu rome lar kata org melayu!!..

so, adekah ianyer kebetulan bertambah lagi satu org yg aku minat itu bermula dengan hurup A?? errmmm.. mungkin!!

2 comments:

Deqna said...

sok ada anak harus nama anak ko mesti start ngan A kan??

NeenaAnuar said...

huhhuuuhuuu.... ko macam tau2 jer kan!! aku memang dah ade dah 2 nama tau utk anak aku nanti... eceh.. dah berangan awal2 dah tuh.... dan secara automatiknyer memang aku nak bubuh dari A... ishh... kebetulan lagi!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails